FANDOM

My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 4, Sezon na jabłka Dubbing PL22:00

My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 4, Sezon na jabłka Dubbing PL

Sezon na jabłka - Czwarty odcinek pierwszego sezonu My Little Pony. Applejack postanawia zebrać wszystkie jabłka z sadu. Pomaga też innym przyjaciółkom co, niestety, nie wychodzi tak jak powinno. 

Fabuła Edytuj

Starszy brat Applejack jest kontuzjowany. Applejack musi więc sama pozbierać wszystkie jabłka z sadu zupełnie sama. Big Macintosh nie wierzy, że jego siostra da sobie radę ze wszystkimi jabłkami, co złości Applejack.  W tym samym czasie do Ponyville pędzi stado krów. Applejack natychmiast poskramia stado i odpędza od miasta. Pani burmistrz, w ramach wdzięczności, organizuje dla niej imprezę, na której dają jej nagrodę. Na imprezie, pani burmistrz mówi, że wszyscy zebrali się tutaj aby wręczyć nagrodę Applejack - kucykowi na którego zawsze mogą liczyć. Jednak Applejack nie pojawia się. Przychodzi chwilę później z koszem jabłek na plecach. Jest zmęczona, przez co ciągle ziewa na scenie. Kucyk dziękuje za "tę amforę", zabiera ją i odchodzi. Zaniepokojona Twilight postanawia iść z Applejack do sadu i z nią porozmawiać. Okazuje się, że Applejack zasypia podczas pracy, jednak Twilight udaje się dowiedzieć, że zbiera jabłka podczas Jabłkowych Żniw. Musi to jednak zrobić sama, bo Big Macintosh jest chory. Twilight mówi, że Applejack nie da sobie rady sama, ale ta jej nie słucha. W przerwach od zbierania jabłek Applejack pomaga innym przyjaciółkom: Rainbow Dash, Pinkie Pie i Fluttershy. Kiedy AJ kończy (nieudanie) pomagać przyjaciółkom, wraca na farmę, gdzie czeka już na nią Twilight, żeby przemówić jej do rozsądku. Apple Jack w końcu przyjmuje jej pomoc. Razem z przyjaciółkami zbierają wszystkie jabłka z sadu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki