FANDOM

Rarity
Sweetrarity.png
Przykład
Gatunek Jednorożec
Płeć Żeńska
Oczy Niebieskie
Sierść Biała
Grzywa Oberżynowa
Głos Monika Kwiatkowska

Rarity - Jednorożec, jedna z głównych postaci serialu. Ma młodszą siostrę Sweetie Belle i kotkę Opal (właściwie Opalescence). Prowadzi butik "Karuzela". Jest projektantką mody i krawcową. Reprezentuje Klejnot Szczodrości. 

Życiorys Edytuj

Rarity urodziła się w Ponyville. Już od małego wiedziała, że jej powołaniem będzie szycie strojów. W odcinku "Z kronik znaczkowej ligi" opowiada jak zdobyła swój znaczek. Zaczęło się w teatrze, obok szkoły, gdzie kucyki ćwiczyły do przedstawienia. Stroje były wykonane przez Rarity, jednak autorka twierdziła, że czegoś w nich brakuje. Wtedy, nagle, róg Rarity zaczął świecić i zaprowadził ją do wielkiej skały. W środku były diamenty. Rarity wykorzystała je w swoich strojach, a one zachwyciły całą publiczność. 
180px-830px-Rarity Happy.png

Rarity jako źrebię

Osobowość Edytuj

180px-830px-RaritySewingHerDress.png

Rarity szyje

Pasją Rarity jest krawiectwo. Lubi szyć stroje, a najbardziej dla swoich przyjaciółek. Mimo, iż mieszka w Ponyville, twierdzi, że jej powołaniem jest zamieszkać w Canterlocie. Rarity zawsze zachowuje się jak dama, i wymaga aby tak się do niej zwracano. Jest bardzo histeryczna co potwierdza wiele razy powtarzany cytat: "Ze wszystkich możliwych rzeczy TA JEST NAJGORSZA!".

Maniery Edytuj

Rarity uważa siebie za dobrze wychowaną. Lubi porządek, jedynie w swojej pracowni utrzymuje artystyczny nieład, który "pobudza jej kreatywność". Brzydzi się brudem i błotem. Nie znosi chodzić z mokrą, nieułożoną grzywą. W odcinku "Dziewczyński wieczór" Applejack zbiera przed burzą gałęzie, Rarity próbuje je upiększyć, przez co dochodzi między nimi do kłótni. 

Kariera Edytuj

180px-830px-All of the Dresses 2.png

Rarity podczas pokazu mody

Rarity pracuje jako projektantka mody, w swoim własnym butiku. W odcinku "Sukces spod igły" jednorożec szyje dla swoich przyjaciółek sukienki własnego projektu, lecz kiedy przyjaciółki nie są zadowolone z efektów, Rarity szyje im inne sukienki, według ich wskazówek. Rarity nie jest zadowolona z sukienek, jednak jej przyjaciółki są nimi zachwycone. Gdy sukienki są krytykowane przez Hoity Toity, Rarity zamyka się w pokoju, lamentując o swojej zmarnowanej karierze. Na szczęście jej przyjaciółki przekonały Hoity Toity, aby zrobiła kolejny pokaz mody. Tym razem wszystko idzie jak z płatka. 

Cytaty Edytuj

  • To zbrodnia przeciwko dobremu stylowi
  • Nie, nie, nie, nie możesz iść w tej starej kiecce
  • Twilight Sparkle,nalegam chcę uszyć ci nową sukienkę
  • Już nigdy nie wyjdę, już nigdy nie spojrzę w oczy mieszkańcom Ponyville
  • Posłuchajcie, nawet nie wiem w czym mam się wytarzać, jestem żałosna
  • Nie, nie jest ładna...jest piękna!!
  • Jak ona może myśleć, że ta mała, cienka chmurka to Cloudsdale?
  • ZE WSZYSTKICH NAJGORSZYCH RZECZY TA JEST NAJGORSZA !!!!!!
  • Co? Nie będę się przecież tarzała w trawie.
  • Mua plus dzieci? Nie,nie,nie
  • Gdzie się podziała miła Fluttershy?
  • Zostaw go co ? Spike ma swój styl i nie musi wyglądać jak reszta smoków
  • Sweetie Belle,urodzili ją w stodole czy co ?
  • Sweetie Belle?Ona jest taka niewinna,taka kocha- Najgorszym kucykiem w całej Equestrii!

Galeria Edytuj

300px-Rarityodc2.150000.jpeg

By zobaczyć całą galerię kliknij tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki