FANDOM

Przyjaźń to magia cz.2 - Drugi odcinek (A za razem druga część pierwszego) serialu My Little Pony. W tym
My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 2. Dubbing PL-021:07

My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 2. Dubbing PL-0

odcinku Twilight i jej przyjaciółki muszą znaleźć Klejnoty Harmonii i powstrzymać księżniczkę Lunę. Odcinek znany też pod nazwą "Klejnoty Harmonii". 

Fabuła Edytuj

Twilight i jej nowe przyjaciółki wyruszają do Lasu Everfree, aby znaleźć Klejnoty i powstrzymać Lunę. W drodze spotykają Mantykorę. Wszystkie, oprócz Fluttershy, próbują ją odpędzić. Fluttershy podchodzi do niej i wyjmuje cierń z jej łapy. Potem zapanowała ciemność, a drzewa wyglądały strasznie. Przyjaciółki bardzo się przestraszyły, ale nie Pinkie Pie, która zaczyna się śmiać, a potem śpiewa piosenkę i mówi, że najlepszym sposobem na przezwyciężenie strachu jest śmiech. Przyjaciółki śmiejąc się idą lasem, kiedy drogę zagraca im rzeka. Z niej wyłania się wąż morski, który jest zrozpaczony ponieważ stracił wąs. Rainbow Dash i Applejack nie przejmują się tym zbytnio i dziwią się, jak można się przejmować czymś takim. Jednak Rarity podchodzi do węża, wyrywa mu jedną z łusek, obcina sobie kawałek ogona i przyczepia go w miejsce odciętego wąsa. Wąż jest jej bardzo wdzięczny i pozwala im przejść na drugą stronę rzeki po swoim grzbiecie. Twilight zauważa w oddali ruiny zamku, biegnie do niego i o mało nie wpada w przepaść. Rainbow postanawia przelecieć na drugą stronę i przywiązać most, by jej przyjaciółki mogły przejść. Kiedy ląduje, jakiś głos woła jej imię, a mgła przelatuje pod nią. Głos mówi, że jest najlepszą lotniczką w Equestrii i chce aby została kapitanem Shadowbolts. Pegaz przyjmuje propozycję, ale mówi, że najpierw musi przywiązać most. Wtedy przywódczyni grupy stawia jej ultimatum: albo przyjaciele, albo sława. Rainbow Dash oczywiście wybiera przyjaciół. Przywiązuje most, a mgła i Shadowbolts znikają. Przyjaciółki wchodzą do ruin zamku i stają przed kamiennymi kulami ułożonymi na piedestale, które Twilight bierze za Klejnoty Harmonii. Twilight wyjaśnia, że iskra sprawi że odnajdzie się szósty. Kucyki opuszczają pomieszczenie tak cicho jak mogą, kiedy Twilight stara się użyć swojej magii na kulach, ale wtedy pojawia się fioletowa mgła, która porywa kamienne kule w wietrzny wir. Twilight skacze w środek wiru, by odzyskać klejnoty i znika razem z nimi i fioletową mgłą. Inne kucyki przybywają za późno by ocalić przyjaciółkę, zauważają jednak światła w innej części zamku, do której się udają. Twilight, Księżycowa Czarownica i kamienne kule pojawiają się ponownie w innej sali. Twilight i Czarownica biegną w swoim kierunku, aby się skonfrontować. Tuż przed zderzeniem, Twilight teleportuje się, a następnie pojawia obok kul. Próbuje użyć swojej magii do stworzenia "iskry", jednak Czarownica przemienia się w mgłę i materializuje się przed nią, po czym odpycha jak najdalej od kul. Przez chwilę kule się błyszczą, jednak ku zadowoleniu Czarownicy, szybko przestają. Księżycowa Wiedźma niszczy je i triumfuje swoje zwycięstwo. W tej samej chwili Twilight słyszy głosy swoich przyjaciółek, które idą jej z pomocą, a w jej wnętrzu zapala się "iskra". Wygłasza więc Księżycowej Czarownicy wykład o Klejnotach Harmonii i mówi, że nie udało jej się ich zniszczyć ponieważ one są "tu", a pozostałe kucyki pojawiają się tuż za nią. Fragmenty rozbitych kamiennych kuli lewitują wokół każdego z kucyków, a Twilight wyjaśnia jakie klejnoty reprezentują i które wydarzenia pomogły jej do tego dojść. Czarownica protestuje twierdząc, że nie posiadają szóstego klejnotu, ale Twilight wyjaśnia jej ze łzami radości w oczach, że szósty klejnot zapłoną w niej kiedy zdała sobie sprawę, że pozostała piątka kucyków jest jej przyjaciółmi. Kiedy Twilight kończy przemowę, odłamki przekształcają się w klejnoty i unoszą główne bohaterki w powietrze, a emanująca z nich tęcza ogarnia Księżycową Czarownicę. Twilight otwiera oczy, które oślepiają pokój białym światłem. Gdy światło blednie, kucyki odkrywają, że ogon Rarity odrósł, a wszystkie one mają biżuterię, która odpowiada ich znaczkom. Applejack przyznaje, że myślała, że Twilight "tylko tak gada", jednak teraz zrozumiała, że naprawdę reprezentują klejnoty harmoni. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki