FANDOM

Pinkie Pie
PinkiePie.png
Gatunek Kucyk Ziemski
Płeć Żeńska
Oczy Niebieskie
Sierść Jasnoróżowa
Grzywa Ciemnoróżowa
Głos Julia Kołakowska

Pinkamena Diane Pie - Ziemski kucyk, jedna z głównych postaci serialu. Pinkie uwielbia się śmiać oraz jeść słodycze. Zawsze ma świetny humor i urządza fantastyczne przyjęcia. Pracuje w Cukrowym Kąciku. Ma małego krokodyla o imieniu Gummy. Reprezentuj Tryb źródłowye klejnot śmiechu. 

Radość Edytuj

180px-Pinkie Pie 14.png

Wesoła Pinkie

Pinkie Pie to bardzo radosny i energiczny kucyk. Uwielbia słodycze i urządza świetne imprezy. Gra na wielu różnych instrumentach i lubi śpiewać. Skacze zamiast chodzić. Pinkie często rozbawia inne kucyki i uczy je, jak śmiechem przezwyciężyć strach. W "Sposób na gryfa" płata wszystkim mieszkańcom Ponyville figle. W tym samym odcinku Pinkie organizuje dla Gildy przyjęcie napakowane psikusami, takimi jak ostry sos w torcie czy niezdmuchiwalne świeczki. Gilda krzyczy na Pinkie, ale wtedy okazuje się, że wszystkie te dowcipy zrobiła Rainbow Dash. Wtedy Dash uświadamia sobie jaka jest Glida, a gryf odchodzi. 

Umiejętności Edytuj

180px-830px-Pinkie Pie4 S01E12.png

ImprezowanieEdytuj

Już w pierwszym odcinku gdy widzi Twilight, postanawia zorganizować dla niej przyjęcie powitalne. W kolejnych odcinkach też urządza wiele imprez: Pierwszą urządziła w "Z kronik znaczkowej ligii", dzięki czemu zdobyła znaczek. Organizuje też przyjęcie dla Gildy, i przyjęcie "po-urodzinowe" Gummiego. 

Śpiew, taniec i gra na instrumentach Edytuj

Pinkie uwielbia śpiewać, a swoje utwory komponuje sama. W "Rój stulecia", Pinkie szuka różnych instrumentach, które wykorzystuje do przepędzenia Parasprajtów. 

PieczenieEdytuj

Pinkie pracuje w Cukrowym Kąciku, cukierni w Ponyville, którą prowadzą państwo Cake, a Pinkie im asystuje. Kucyk piecze ciasta i ciasteczka na prawie każdą imprezę. 

ŁyżwiarstwoEdytuj

180px-830px-Pinkie Pie skating2 S1E11.png

Pie na łyżwach.

Pinkie jest też świetną łyżwiarką, co pokazuje w odcinku "Pożegnanie zimy". Mówi, że jeździ na łyżwach, od kąd była "maluśką dzidziuśką różową jak małe świnki Pinkie". Robi najróżniejsze sztuczki, takie jak skoki i piruety, a także inne przedziwne figury. Dzięki tych umiejętnościach, załapała się do Drużyny Pogodowej, jako lodołamaczka. 

Znaczek Edytuj

W odcinku "Z kronik znaczkowej ligii" Pinkie opowiada jak zdobyła znaczek. Jako źrebię mieszkała z rodziną na Farmie Kamieni. Kiedy Rainbow Dash wykonuje swoje Ponaddźwiękowe Bum, Pinkie widzi tęczę. Jest tak zachwycona tym widokiem, że po raz pierwszy się uśmiecha. Przystraja szopę, i woła swoją rodzinę. Najpierw rodzina Pinkie zaniemówili, przez co Pinkie zaczyna się martwić, ale po chwili wszyscy zaczynają się uśmiechać. Wtedy na jej boku pojawił się znaczek - trzy balony. Pod koniec opowieści Pinkie mówi: "I tak rodziła się Equestria... może opowiem wam w jakich okolicznościach zdobyłam swój znaczek?". 

Piosenki Edytuj

  • Laughter Song
  • Pinkie's Gala Fantasy Song
  • The Ticket Song
  • Hop, Skip and Jump Song
  • Evil Enchantress Song
  • Cupcake Song
  • You got to Share, You got to Care
  • Pinkie Pie's Singing Telegram 
  • I'm at the Grand Galloping Gala
  • Pony Pokey
  • Happy Monthiversary
  • Piggy Dance
  • Smile Song
  • You're a Cranky Doodle Donkey
  • Welcome Song
  • Cranky Doodle Joy

Galeria Edytuj

390px-830px-Pinkie Pie To Woo S1E26.png

By zobaczyć całą galerię kliknij tutaj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki