FANDOM

My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 3, Biletomistrzyni Dubbing PL21:07

My Little Pony Przyjaźń to Magia, odc 3, Biletomistrzyni Dubbing PL

Biletomistrzyni - Trzeci odcinek pierwszego sezonu My Little Pony. Twilight Sparkle otrzymuje bilety na Galę Grand Galopu, ale może zaprosić tylko 1 osobę. Powoduje to kłótnie między przyjaciółkami Twilight, o to, która dostanie ten bilet. 

Fabuła Edytuj

Twilight pomaga Applejack zbierać jabłka, kiedy Spike dostaje list od Księżniczki Celestii i dwa bilety na Galę Grand Galopu. Applejack mówi, że mogłaby na Gali sprzedawać swoje wyroby, a za zarobione pieniądze można kupić nowy dach stodoły i pług dla Big Macintosha. Wtedy wpada Rainbow Dash i mówi: "Czy mówimy o Wielkiej Gali Grand Galopu?!". Pegaz mówi, że Wonderbolts wystąpi na Gali, że zachwyci ich swoim pokazem i, że przyjmą ją do zespołu. Kiedy Dash Dash próbuje wziąć bilet, Applejack ciągnie ją za ogon i zaczynają kłócić się, która z nich ma lepszy powód. Sparkle Twilight  której burczy w brzuchu, postanawia pomyśleć o tym podczas jedzenia. Kiedy Twilight wchodzi do Ponyville, pojawia się Pie Pinkie  , która odkrywa bilety i również chce tam pójść. Rarity mówi, jak zjawi się na Gali w pięknej sukni, a książe Blueblood zakocha się w niej. Później pojawia się Fluttershy, która mówi, że nie jest zainteresowana Galą, tylko ogrodem w Canterlocie. Sparkle Twilight w końcu idzie do restauracjii, a gdy zaczyna się zastanawiać, której powinna dać bilet, Dash pozostawia dziurę w burzy, aby deszcz na nią nie padał. Sparkle Twilight  prosi żeby ją załatała. Wtedy deszcz zalewa ją. Rarity zaprasza ją do siebie, i daje Twilight sukienkę, której Twilgiht nie przyjmuje. Jednorożec wychodzi od Rarity, a tam Applejack kusi ją deserami. Jednorożec ucieka do domu, gdzie znajduje Fluttershy, która razem z Angelem sprząta jej dom. Poirytowana Twilight wychodzi, gdzie widzi Pinkie Pie, która organizuje imprezę i mówi, że wszyscy już wiedzą, że Twilight ma bilety na Galę. Wtedy Twilight teleportuje się do biblioteki, a tam są już wszystkie kucyki. Twilight mówi im, że nie może się zdecydować i nie chce nikogo zawieść. Kucyki przepraszają Twilight, że przez nie miała tak dużo stresu. Twilight pisze do księżniczki Celestii list, w którym odsyła bilety na Galę. Szybko przychodzi odpowiedź od księżniczki, oraz sześć biletów na Galę Grand Galopu. Wszystkie kucyki są uradowane, że wszystkie mogą isć na Galę. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki